Felicitari de Craciun lucrate manual

Cateva modele de felicitari de Craciun, prezentate in acest post, sunt realizate de anul trecut si se pot gasi si pe site-ul meu pentru copii http://www.casutacopiilor.info/felicitari-de-craciun-lucrate-manual-handmade/. Incarc imaginile si aici, ca sa se regaseasca toate felicitarile de Craciun la categoria lor. Veti gasi aici felicitari de Craciun  cusute http://creatiimanuale.wordpress.com/2011/08/10/felicitari-cusute-pentru-craciun/ sau dragalasul om de zapada prins intre nameti http://creatiimanuale.wordpress.com/2011/08/05/felicitare-de-iarna-lucrata-manual/

Felicitarile sunt realizate din carton, hartie, panglici, glitter, pietricele plastic, fetru, staniol, sclipici.

Modele de felicitari de Craciun, lucrate manual, 2011
Felicitare de Craciun cu floare de craciunita quilling
Felicitare de Craciun scrap cu om de zapada si braduti
scrap by Dia
Christmas scrap by Dia
Felicitari de Craciun realizate in 2010
Felicitare de Craciun scrap cu Mos Craciun-exterior rosu
Felicitare de Craciun scrap cu Mos Craciun-exterior verde
Felicitare de Craciun cu bradut alb din fetru
Felicitare de Craciun cu card si mapa
Felicitare de Craciun cu ingeras
Felicitare forma om de zapada
Felicitare de Craciun scrap cu brad verde si fundita
Felicitare de Craciun cu card si mapa – contine mesaj
Felicitari personalizate – bradutul asezat vertical

Interior felicitari de Craciun
Interior felicitare ingeras
Interior felicitare Mos Craciun
Interior felicitare bradut
Interior felicitare card si mapa – cu mesaj
39 thoughts on “Felicitari de Craciun lucrate manual

  1. Imi plac asa de mult felicitarile astea ca deja aud clinchet de clopotei. As incerca si eu o felicitare scrap, pe orice tema, dar mi-e teama sa nu iasa o varza (o sa vreau sa pun prea mult, de toate probabil). Imi plac toate cate le-ai facut. Abia astept sa vad cu ce ne incanti pe anul acesta. vavaly

  2. Mihaela, multumesc mult. Ma bucur sa aud asta. inseamna ca pot pasi cu mai putina rusine. :)Pai, Valy,cred ca tocmai asta este ideea la scrap, sa pui cat mai mult, de mai multe feluri. Cred ca scrap-ul seamana cu un desert de fructe perfect asezonate. Mie mi-e frica de scrapbooking, dar la momentul potrivit il voi incerca. :) Multumesc ptr cuvinte. Te imbratisez!

  3. Eu nu ma pot hotara la niciuna! Sunt toate superbe si unice! Acoperi chiar si cele mai pretentioase gusturi! Felicitari pentru compozitiile atat de frumoase! Confectiile tale traspira Craciunul prin fiecare por al hartiei colorate! Felicitari din toata inima!

  4. Maria, draga mea poeta, daca as putea pe tine te-as reprezenta intr-o creatie handmade. Te imbratisez!!!Elena, multumesc mult. Nu am folosit un sablon al bradului, ci doar al crengilor, la dimensiuni diferite. Mi-a fost mai usor cand am decupat mai multe deodata.

  5. Dragute……mai ales cea cu omul de zapada cu cravata …imi plac muult…..cred ca la tine in casa deja e atmosfera de sarbatoare…..multumesc….mi-a produs bucurie privindu-le…..eii daaa…Craciun fericit de pe acum iti doresc…

  6. Sunt minunate toate! Eu voi merge la o piata cu lucruri gratis si vreau sa ii invat pe copiii care vin ceva, dar nu stiam ce. Acum ca am vazut falicitarile acestea superbe, voi lua cateva idei de aici si ii voi invata cum sa faca felicitari de Craciun. Bafta la alte felicitari!
    Cu drag, Iris!

  7. va iubesc mult mult mult mult caci mati iubit asa mult craciun fericit
    si va iubesc mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult andrei 9 decembrie 2012 la 13;36 reply

  8. va iubesc mult mult mult caci mati iubit asa mult craciun fericit si va iubesc mult mult mult mult mult mult mult mult mult mult,1 martie ziua mamicii care nia dat viata si trb sai multumim

Lasă un răspuns

