Mini-tablouri quilling

Mini-tablourile quilling pot fi un cadou dragut si deocamdata inedit, dar de fiecare data poate fi unicat, deoarece modelele sunt nelimitate, odata ce ai deprins arta quillingului. Acest modelul de rame l-am invatat de la Valy si mi se pare cel mai la indemana model, pentru tablouri mici. Din jumatate de carton A4 realizezi o rama de marimea 5cm/10cm (interior), ca in cazul tablourilor prezentate mai jos. Din lipsa de timp am realizat doar cateva modele, foarte putine si cam serioase, dar “invatacelele mele” au avut grija sa “fure” meserie si sa ma uimeasca pana si pe mine cu tablourile lor.Aceste micute tablouri au fost un succes cu ocazia martisorului. Multumim pentru aprecieri!

Modele de mini-tablouri quilling -

Tablou 7cm/13cm – Floare roz

floare roz-tablou quilling

Tablou 7cm/13cm - Flori de soc

flori de soc - tablou quilling

Tablou 7cm/13cmFlori de gradina

flori de gradina-tablou quilling

Tablou 7cm/13cmFlori albe

flori albe-tablou quilling

Tablou 7cm/13cm - Flori portocalii

flori quilling

Tablou 7cm/13cmFloare salbatica

floare salbatica-tablou quilling

Tablou 10cm/10cm – Buchet de trandafiri (dupa un model ce-i apartine Mariei)

buchet de tranbdafiri in tablou quilling

by Diana

Tablou 7cm/13cmTrandafiri

buchet trandafiri quilling

Tablou 7cm/13cmFlori si fluture

flori si fluture quilling

By Diana

Tablou 7cm/7cm – Capsuna

capsuna quilling

By Diana

Tablouri 7cm/13cmDiverse modele realizate de “invatacelele” mele Andreea si Rodica

Click aici pentru achizitionare

6 thoughts on “Mini-tablouri quilling

  1. Buna,
    Imi plac foarte mult tablourile facute de u, foarte frumoase.
    Am si eu o intrebare, am observat ca rama ai confectionato dintr-un carton embosat, as dori si eu sa stiu de unde la-i confectionat?…mi-ar trebui pentru invitatiile de nunta.
    Multumesc!

  2. am apreciat mult creatile tele ff frumos si eu crez ma intereseaza si pe mine ramele de tablour ei vrea sami spui si mie de unde sa le cumpar eu sunt din vaslui

Lasă un răspuns

