Posetute din carton | Sablon

 Primul meu articol este dedicat posetutelor din carton. Le-am descoperit de ceva timp si datorita sabloanelor gasite pe internet am reusit sa fac si eu aceste dragalase posetute din carton, ideale pentru cadouri speciale.

Iata-ma la primul meu blog dedicat modestelor mele creatii. Sunt incepatoare in ale craftingului  si cu timiditate pasesc si eu printre creatorii deja experimentati. Pana acum doar m-am jucat alaturi de copiii mei si am afisat lucrarile noastre pe blogul dedicat copiilor http://www.casutacopiilor.info. Consider ca sunt pregatita sa fac si lucrari mai complexe, datorita anilor de lucru cu hartia si cartonul, fetru, foi gumate s.a. alaturi de copii si mai ales datorita pasiunii pentru crafting. Nu pot concepe nicio zi fara crafting.

Sa fie cu noroc!
In acest articol afisez doar pozele posetutelor din carton, iar pentru modul lor de executie va invit pe casuta copiilor. Tot aici gasiti si sablonul, care este facut de mine, si care va va usura munca. Daca va plac si doriti sa faceti si voi astfel de posetute, urmati linkul http://www.casutacopiilor.info/posetuta-din-carton/.

Posetuta din carton decorata cu flori si fluturi

 Mini posetuta rosie – ambalaj pentru bijuterii
Mini posetuta alba decorata cu quilling
Diana – 12 ani
Mini posetute, ambalaj pentru bijuterii

10 thoughts on “Posetute din carton | Sablon

  1. Ma bucur nespus ca ai facut si acest pas si e minunat sa descopar asa un frumos articol in deschidere! Mult, mult succes si inspiratie, caci talent ti-a daruit Cerul din plin! Te imbratisez cu mare drag!!Maria

  2. Uite ca ti-ai dus planul la indeplinire si ma bucur pentru tine. Iti doresc mult succes si mai ales sa ai multa incredere ca ceea ce faci este minunat si va bucura si inspira pe cei care te citesc. Sa nu ai nici o retinere in a publica tot ceea ce creezi , ai mult talent si daruire. Inspiratie maxima! vavaly

  3. Foarte placut la vedere…Cind vrem sa oferim o atentie la cineva ,dā o impresie deosebita dupa parerea mea …j’ adore….

Lasă un răspuns

