Felicitari cusute, pentru Craciun

Primele mele felicitari cusute sunt pentru Craciun. Cum spuneam, ardeam de nerabdare sa lucrez ceva pentru cea mai frumoasa sarbatoare a anului si, in mod special, vroiam sa lucrez ceva nou, ceva ce n-am mai incercat pana acum. Am ales sa fac felicitari cusute, cam stangace, dar pentru inceput sunt bune.

Cum am facut felicitarile cusute, pentru Craciun

Am desenat pe hartie modelul ales. Bineinteles ca am ales modele usoare, deoarece nu sunt priceputa nici la desen, nici la cusut.🙂 Daca doriti modele mai sofisticate, scoateti la imprimanta modelele dorite, copiati-le folosind hartie de calc, apoi copiati-le, din nou, pe cartoane. Pastrati sabloanele la un loc ca sa le folositi si cu alte ocazii.
Am aplicat modelul pe cartonul pregatit pentru felicitare si, cu un ac de cusut mare, am gaurit din loc in loc, apoi am cusut in urma acului. Pentru colorat am folosit creioane cerate.

Felicitare cusuta, pentru Craciun – Clopotel
Felicitare cusuta, pentru Craciun – Cadouri sub brad
Pentru cadourile de sub brad am facut mici cutiute din resturi de carton imprimat.
Felicitare cusuta, pentru Craciun – Auriu

7 thoughts on “Felicitari cusute, pentru Craciun

  1. Au iesit foarte frumoase,iar tehnica cusutului imi place tare mult.Am vrut la un moment dat sa incerc,dar n-am apucat.Daca te specializezi,musai sa ma inveti si pe mine.Te pup cu mare drag,mi se facuse dor de tine !

Lasă un răspuns

