Cos cu fructe quilling

Tablou cu fructe quilling

Cos cu fructe quilling

 HM! Am inceput cu entuziasm, desi nu eram foarte sigura ca voi reusi sa fac un cos cu fructe quilling. Cu timpul m-am deceptionat tot mai tare, deoarece nu stiam cum sa fac bananele, altfel decat modelul ananasului. Am facut, am desfacut, am abandonat. Am luat-o de la capat si tot rasucind hartia in mana, a luat forma. Bananele nu le-am lucrat cu acul de quilling. Am indoit fasia de hartie, lasand distanta intre
precedenta si viitoarea particica de fasie, dupa ochi. Am strans cu degetele in partea stanga a formei, am indoit fasia peste prima spira si tineam modelul intre degetul mare si aratator ca sa nu se desfasoare. Am lipit capatul fasiei si am strans in ambele parti, pentru a alungi forma.

Banane quilling

Ananasul a fost simplu de realizat, dar plictisitor. Trebuiau facute multe „ochiuri” si am trisat. Am facut ananasul doar pe jumatate, fiindca oricum ar fi venit acoperit de alte fructe, odata asezat in cos. Dar, am gresit, pentru ca se vad goluri in cos, inadmisibile.

Ananas quilling

Ciresele si capsunele au fost cel mai usor de realizat, desi am lucrat mult si la ele. Ciresele sunt realizate din fasii de 4-5-6 buc. lipite una de alta, iar capsunele sunt realizate din jumatati de fasii.

Capsune quilling

Cirese quilling

Strugurii imi sunt cei mai dragi. Sunt aproape reusiti. Mai trebuie sa exersez la aceste „semisfere” pana imi ies perfect rotunde, fara sa se vada vreo denivelare. Cred ca este foarte foarte greu.

Struguri quilling

Am accesorizat cosul cu fructe cu cateva plante de primavara, forsythia si Kerria japonica, flori de un galben stralucitor.

Stiti cum se face forsythia din hartie? Urmati linkul si veti afla: 

http://vegetablog.wordpress.com

7 gânduri despre “Cos cu fructe quilling

  1. Mie una mi se pare foarte reusit acest cosulet cu fructe, parca este real. Nu inteleg de ce esti atat de critica cu tine, faci niste lucruri minunate si ne inspiri foarte mult si pe noi. Florile acelea imi doream si eu sa stiu cum se fac, iar acum sigur le voi incerca si eu datorita tie.

  2. Delicios si ireal de frumos! Nu stiu ce goluri inadmisibile vezi tu, dar eu vad arta, imaginatie si talent intr-un corn al abundentei! Feliciari, inca nu am vazut ceva mai frumos!

  3. Maria, sunt foarte bucuroasa sa va citesc parerile, care pentru mine sunt recompense. Sunt mai mult decat multumita sa stiu ca voua va place ce lucrez. Inseamna ca eu sunt prea dura cu mine.Multumesc din inima!

Lasă un răspuns

