Noapte de vara – tablou pictura si quilling

Nu am mai lucrat nimic, de foarte multa vreme. Nu stiu… a inceput scoala, nu mai am suficient timp, imi lipseste inspiratia si parca si indemanarea m-a cam parasit. Pentru ca i-am promis lui Valy ca voi participa la concursul „Noapte de vara” organizat de Scrapper in Romania am incercat sa reprezint ce imi place mie mai mult la acest anotimp. Culorile – si, desi am reprezentat noaptea, plantele nu sunt lipsite de culoare, apoi lumina si caldura soarelui – reprezentata in noapte de licuricii care roiesc in jurul plantelor. Cum luna plina nu poate lipsi, in viziunea mea,  intr-o noapte perfecta de vara, ea este reprezentata prin cartonul galben care inconjoara negrul noptii, invaluind astfel intregul peisaj in lumina ei feerica si mistica.
Tabloul este pictat cu acrilice (amator) pe carton negru, iar licuricii sunt facuti din hartie, tehnica quilling.
Am primit model pentru rame si multumesc mult si Mihaelei si lui Valy si promit ca data viitoare ma prezint cu o rama care poate fi evaluata cu nota de trecere.

17 thoughts on “Noapte de vara – tablou pictura si quilling

  1. Foarte frumos Amy! Chiar daca nu ai fi insotit tabloul de cuvinte, tot as fi simtit parfumul noptilor de vara, iar licuricii imi amintesc de copilaria-mi! Felicitari din suflet si succes in concurs!!

  2. Nici nu ma asteptam de la tine decat de la ceva perfect. Asa este tabloul tau, perfect pentru a ilustra o noapte de vara, cu miresme de flori. Ma bucur atat de mult ca incurajarile mele iti dau avant. Faci niste lucrari speciale si trebuie sa le cunoasca cat mai multa lume. Iti tin pumnii la provocare. Cred ca m-as bucura mai mult sa castigi tu decat m as bucura ptr mine. Sincer.

  3. vavaly, din nou ma coplesesti.cel mai frumos lucru care il aduc concursurile organizate de Scrapper in Romania este SOLIDARITATEA. Aceasta calitate mereu m-a emotionat foarte tare.Multumesc din suflet tuturor!

  4. l-am vazut de mult dar nu am reusit sa trimit comm; imi place cand se combina scrapul cu pictura si cu toate celelalte sentimente unice …rezultatul este impresionant; transmite multa caldura, intimitate , iar licuricii sunt chiar luminosi, un efect foarte bun ai reusit;(eu am crezut mult timp ca licuricii zboara, dar prin gradina mea nu am gasit decat niste viermiosori fosofrescenti:)

Lasă un răspuns

