Decoratiune pentru nunta, cu trandafiri din hartie

Am asteptat cu nerabdare noua provocare de pe Scrapper in Romania. Desi am participat 1 data in jumatate (eu jumatate/fiica-mea jumatate) , urmaresc blogul si stiu ca temele propuse sunt mereu de mare inspiratie. Cand nu stii ce sa mai creezi, intra pe Scrapper in Romania si alege o tema. Nu vei mai avea timp pentru altceva.
Pentru tema de luna aceasta, „Vremea nuntilor”, am ales sa creez ceva nou, ceva ce n-am mai facut pana acum. Bine, pentru mine aproape toate sunt „ceva ce n-am mai facut”, ca doar sunt la inceput de drum.

decoratiune-cu-trandafiri
Cum sa faci trandafirii: dintr-un carton decupezi un cerc neuniform din care faci cu foarfeca o spirala. (vezi figura in paint). Apoi
prinzi intre degete capatul spiralei si rasucesti pana la celalalt capat al ei. La final lasi sa se desfasoare „micul trandafir”, aplici aracet la capatul spiralei si lipesti.
Decoratiune pentru nunta cu trandafiri din hartie
Frunzele sunt decupate dintr-un carton imprimat. Unul dintre capetele frunzei il pliezi. Bobocul de trandafir se lipeste pe partea pliata a frunzei.

Toti trandafirii i-am lipit cu lipici cald pe sarma imbracata in hartie creponata.

28 de gânduri despre “Decoratiune pentru nunta, cu trandafiri din hartie

  1. trandafiri asa de frumosi si aproape de natural nu am mai vazut nicaieri. Ti a iesit o decoratiune minunata ce poate fi folosita in multe feluri. Inca o data dovedesti cat de multe resurse de talent si frumusete ai de scos la iveala. Felicitari draga noastra si mult succes la provocare! De aceasta data chiar ai fost hotarata, daca ai raspuns atat de repede provocarii:).

  2. Multumesc frumos, tuturor! Este o incantare sa va citesc mesajele.Paula, este o decoratiune de perete. Este facuta din sarma mai groasa. Se agata in cui de o panglica. Ai perfecta dreptate ca ar putea fi si un model bun pentru o bijuterie. Nici nu m-am gandit la asta. Este extraordinar cum ne inspiram una pe alta.Succes tuturor!

  3. Am admirat creatia ta inca de cand ai publicat-o (in reader) dar nu am avut timp atunci sa iti scriu. Imi place foarte foarte mult. Trandafirii au iesit nemaipomenit de reusiti. De fapt toata decoratiunea este extraordinara!Am sa incerc si eu sa fac, prea frumos ai explicat ce si cum:D!Bafta la provocare,Rux

  4. Pingback: Trandafiri din hartie, cu aroma de cafea « Creatii manuale-Amy Crafts

  5. Pingback: Crenguta de trandafiri, decoratiune din hartie « Creatii manuale-Amy Crafts

  6. Pingback: Deco cu trandafiri si hartie sifonata « Creatii manuale-Amy Crafts

Lasă un răspuns

