Tort origami 3D

Cunosc o timisoreanca foarte talentata, care a invatat sa faca din hartie lucruri de exceptie. Totul este pasiune si relaxare fara a avea vreo pregatire scolara in domeniul artei. Tortul Origami, prezentat in acest post, este un cadou primit de la Marinela, cu ocazia zilei de nastere a fetei mele, Diana. Multa vreme nu am putut sa-mi iau ochii de la aceasta opera de arta si ma gandeam, privind tortul origami, ca eu nu as putea niciodata sa fac asa ceva. Acum cateva zile, draga de Marinela mi-a aratat primii pasi in origami, dar cu siguranta mai trebuie sa-mi predea multe lectii pana voi invata sa montez acele piese care compun intregul tort.
Acest tort origami, nu numai ca este un cadou inedit, elegant, valoros, dar el poate fi si o superba decoratiune de nunta.

Tort origami 3D by Marinela

17 gânduri despre “Tort origami 3D

  1. In primul rand: LA MULTI ANI fetitei tale,sa fie sanatoasa,norocoasa ,iar tot ce-ti doresti pentru ea sa se implineasca.In al doilea rand,tortul este foarte frumos si un cadou chiar "inedit",insa il meritati cu prisosinta.Va imbratisez.

  2. Arata… delicios!!!! Felicitari din suflet! E atat de frumos! O lucrare impresionanta! Felicitari nenumarate! Hei, e delicios daca aniversarile sunt sarbatorite virtual! Imbratisari calde micutei sarbatorite!

  3. Feli, mai am inca tortul, dar nu am rabdare sa numar bucata cu bucata. Are aproximat 500 piese. Randul de jos este facut din aproximativ 50 piese.
    Baza mare are diametru 25 cm, inaltimea tortului este de 18 cm.

Lasă un răspuns

