Flori in culori de toamna | quilling 3D

Florile quilling 3D le-am facut pe la inceputul lunii octombrie, la inceput doar din dorinta de rula fasiile de hartie, primite in dar de la cele mai bune prietene – si ale mele- Valy si Maria, apoi din dorinta de a realiza flori in culori de toamna. Spun flori in culori de toamna, pentru ca, desi as fi vrut sa fac chiar flori de toamna quilling, se pare ca nu am putut sa ma tin de tema, sa nu am stiut cum.🙂

flori-in-culori-de-toamna-quilling-3d

Primele flori au fost stelutele. Nu m-am inspirat dupa niciun model de floare, din pacate, dar pastreaza culorile toamnei.

deco_cu_flori_quilling_3d

Au flori duble asezate spate in spate si sunt prinse de sarma invelita in hartie creponata. Din loc in loc am introdus cate o frunza din hartie creponata si am continuat sa infasor pe sarma.

flori-stelute

Florile lila am vrut sa reprezinte crizantemele din imagine, adica asa…un firicel si sunt realizate prin rularea fasiilor.
crizanteme-lila-quilling-3d
Crizanteme caramizii – quilling 3d- realizate prin crestarea fasiei

crizanteme-caramizii-quilling-3d
Florile urmatoare nu sunt foarte sigura ca le-am facut dupa modelul daliilor. Aveam eu in minte o floare de gradina, nu prea mare in inaltime, cu o „minge” de petale, de culoarea rosie sau mai degraba portocaliu inchis.
dalii-quilling-3d
Si pentru ca am simtit nevoia sa deschid la culoare buchetelul de flori am facut si cativa banuti quilling, mica margareta a parcurilor si pajistilor, flori care infloresc tot timpul anului. Banutii quilling au fost realizati tot prin crestarea fasiei de hartie.
banuti-flori-quilling-3d

14 gânduri despre “Flori in culori de toamna | quilling 3D

  1. Vai Amy ce frumos ti-au iesit!!! Imi plac foarte foarte mult. Chiar nu am mai facut nimic de gen in ultima perioada.. mi-ai facut "pofta":PCat despre florile rosii si mie imi amintesc niste flori din gradina bunicii, nu mai stiu cum se numeau dar oricum foarte frumoase.Mi-ai infrumusetat ziua:D!ps: daca ai timp poate treci si pe la noi pe blog (sarbatorim 1000 de articole:P). rux

  2. Chiar? Miha, nu este nicio culoare acolo care nu-si are locul? Te intreb pentru ca cineva a zis ca nu ar fi asezat rosu langa mov, dar nu stiu daca regula e valabila si la flori. :)Multumesc de vizita.

  3. O vaza cu flori care sa isi pastreze tot timpul culoarea…de cand visez la ea. Ai facut ceva minunat si ma bucur enorm ca ceea ce noi ti-am daruit cu atata dragoste si-a gasit o utilizare atat de frumoasa. A iesit superb buchetul. Din punctul meu de vedere florile toamnei au toate culorile pamantului, asa ca nici o asociere de culori nu este gresita. Ti-au iesit perfecte. PS: cum este facuta vaza? este foarte frumoasa si ea. nici nu ar fi mers un material gen sticla sau plastic la aceste flori.

  4. sunt de aceeasi parere, in legatura cu culorile. iubesc culorile, iar la flori este permisa abundenta. cred. :))vaza este facuta dintr-un dovleac ornamental, din acela oval la un capat si cu o tija foarte lunga. A stat la uscat ani multi, l-am taiat si Diana l-a pictat. nu este nicio filozofie, decat atunci cand usuci dovleacul. Risca sa putrezeasca.

  5. Ca de obicei la tine firescul arata miraculos, iar natura apare ca in povesti. . . Mai frumos de atat nu se poate. . . As adauga 3 semne de exclamare, dar calc e zgarcit in diacritice, asadar. . . Superbe

  6. Valy, saru'mana!Maria, din nou ma magulesti. Ma bucur mult ca tu vezi in mine atata indemanare si talent. Ma face sa am incredere in fortele proprii. Multumesc din inima!

Lasă un răspuns

