Cercei quilling de Craciun

De ce anul acesta am ales sa pregatesc pentru Craciun cercei quilling si nu am continuat sa creez noi modele de felicitari sau sa invat sa fac noi modele de decoratiuni pentru Craciun? Din mai multe motive. Unul ar fi ca prea repede vine Craciunul!!! Luna trecuta inca realizam flori, imi era greu sa cred ca nu voi avea timp suficient sa creez de dragul Craciunului. Al doilea motiv este ca oamenii zilelor noastre sunt cuceriti de simplitatea si totodata banala, inestetica actiune de a transmite mesaje de sarbatori tuturor celor din agenda de telefoane. Scriem o poveste haioasa, enervanta sau un mesaj lung, siropos pe telefon si-l dam send all si gata! Magia felicitarilor de Craciun o cunosc doar persoanele cu pretentii, simt estetic, persoanele care se respecta si care ii respecta pe cei dragi. In aceste conditii, datorita faptului ca doamnele si domnisoarele mereu doresc sa fie frumoase, m-am gandit ca cerceii mei de Craciun, cu simboluri ale acestei sarbatori: bradul de Craciun, vascul, caciulita Mosului, omul de zapada, acadeaua rosu-alb, vor avea succes si vor fi accesorii colorate si amuzante pentru orice varsta. Sa fii vesel, sa te simti bine, sa fii in ton cu sarbatoare nu necesita deloc sobrietate. Asadar… cercei mei quilling, de Craciun:

Cercei quilling – Mos Craciun

Cercei quilling – Caciulita lui Mos Craciun (simpla)

Cercei quilling – Caciulita lui Mos Craciun, cu vasc

Cercei quilling – Vasc

Cercei quilling – Om de zapada

Cercei quilling – acadea bastonas

NOTA: Modelele prezentate sunt mostre, primele creatii. Am observat ca, odata date cu lac, „ochiurile” quilling desfasurate s-au deformat. Nu mi-a placut deloc asta si am ajuns la concluzia ca pe aceste modele nu trebuie folost lacul. Lacul merge bine daca hartia este strans rulata.

24 de gânduri despre “Cercei quilling de Craciun

  1. Ce frumos!!!! Si eu mesteresc de zor:P!!! Am zis ca nu ma apuc de quilling pana nu imi iau cercarul.. dar nu stiu daca o sa ma mai pot abtine mult:)) hahahaha

  2. cercar? te referi la sablonul cu cercuri? :))
    Rux draga mea, eu am cumparat un sablon de la Daco, cu cercuri de diferite marimi. de la 1 mm la 15-20 mm, nu mai stiu exact. Desi diferite marimi il folosesc foarte bine. Asez „ochiul” rulat, il scot, il lipesc, asez altul….

    • La dumnealui ma refer:)) – stii cred ca am avut, sau trebuia sa avem asa ceva la scoala… dar cred ca a fost candva in perioada 89… cam tulbure de altfel. si probabil de aceea uitasem cu desavarsire de „cercar” pana ce mi-a spus cineva despre el:)!!
      Eu tot quillingul l-am facut din ochi… dar as vrea un cercar sa pot face cerculetele egale, ca altfel sta treaba la lucruri ce cer simetrie de exemplu, nu?:P

  3. Foarte haiosi si de sezon cerceii, imi plac. Multa imaginatie mai ai sa faci asemenea lucrusoare. Intradevar treaba cu lacuitul se invata din experienta, si eu am stricat la icneput pana am invatat cat lac sa pun si pe ce anume. Dar merita. mai ales ptr bijuterii.
    Da Rux, sablon cu cercuri se gaseste in librarii cu 3 lei. Dar exista si sabloane speciale ptr quilling, cu mai multe cercuri de aceeasi marime, dar din ce am vz eu sunt foarte scumpe. Probabil ca merita daca faci productie mare🙂.
    Spor la lucru. Eu astept inca inspiratia.

  4. Bea, pup!

    Valy draga, tu ai experienta la lacuit. Zici ca se pot lacui chiar si modelele quilling cu cercuri desfasurate, din hartie mai subtire? mie mi s-a deformat hartia, s-a deformat cercul si s-a uratit. La carton subtire merge, cu siguranta.
    Cat despre imaginatie, unele modele sunt luate de pe internet. In ziua de azi, cand imaginatia zboara libera printre oameni, cu greu mai poti spune ca ideea iti apartine. Ideile seamana intre ele, uneori fortate de imprejurari sau ptr ca alta metoda nu exista sau din experienta. Ma rog..🙂

  5. Buna Amy! imi place noua ta casuta virtuala a creatiilor Amy! Sa-ti aduca pace si prosperitate si intotdeuna sa daposteasca inspiraie si bucurie! Te felicit aici, caci nu cred ca ai aniversat mutarea in casa noua! :))
    Cerceii sunt atat de veseli! Toti radiaza Craciunul si vibreaza de veselie. Primii m-au facut sa zambesc asa de tare ca mi-i doresc pentru sora mea! e musai sa-mi faci o pereche! Pupici!

    • Maria, iti multumesc din inima pentru gandurile tale bune! am mereu nevoie de ele.🙂

      Cu siguranta o pereche de cercelusi cu Mos Craciun vor fi ai tai. daca mai doresti si altceva, te rog sa-mi spui. Am in plan o surpriza pentru tine. Pup!

  6. Buna, Liliana! Da click pe linkul care ti-l las mai jos si vezi acolo un video care te indruma in arta quilling-ului. Pentru inceput ai nevoie de un ac quilling si fasii de hartie. Joaca-te ruland hartia si incearca sa-i dai diferite forme. Cu timpul vei sti ce sa faci si vei realiza modele tot mai complicate.
    linkul catre video pentru incepatori
    http://www.casutacopiilor.info/arta-de-a-rula-hartia-quilling/

    si un link catre un magazin online de unde iti poti cumpara, la pret foarte bun, ac quilling si fasii de hartie. In plus mai ai nevoie de aracet. Asta pentru inceput…
    http://www.complexart.ro/quilling/

  7. imi plac mult ptr ca mie imi plac oricum cerceii si chiar miam facut si eu cateva perechi inainte sa ma uit pe site-ul acesta si sunt asemanatoare imi plac

Lasă un răspuns

