Clopotel ornament pentru brad

Pentru concursul organizat de Rux si Rha pe site-ul „Copilarim” am pregatit un clopotel ornament pentru brad. Clopotelul ornament nu este deloc pretentios, nici in ce priveste materialul folosit, nici timpul de lucru. Pentru a face un astfel de ornament aveti nevoie de carton, sclipici, o bucatica de crenguta de brad artificial, fundita si staniol.

Cum am facut clopotelul ornament pentru brad:

Pe un carton gros am desenat clopotelul. In interiorul lui am desenat un alt clopotel, lasand cam 1 cm de la margine. Am decupat clopotelul mic. Am aplicat lipici peste tot. Cu snur argintiu am prins clopotelul decupat in interiorul celul mare. Pe o crenguta de brad artificial am prins o fundita argintie de care am agatat in prealabil, cu ajutorul unui inel, un fulgulet de zapada realizat din staniol. Crenguta de brad cu fundita am lipit=o de carton cu lipici cald.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru mai multe detalii despre concurs urmati linkul http://copilarim.blogspot.com/2011/11/concurs-impodobim-bradul-editia-ii.html. Rux si Rha ofera premii hand-made realizate de ele. Atentie, blogul lor este protejat impotriva copiatului si nu va permite sa atasati link cu copy/paste. Poate ne spune Rux cum sa facem sa ne usuram inscrierea. Pana atunci, eu voi tasta caracter cu caracter.🙂

Spor la creat!

10 gânduri despre “Clopotel ornament pentru brad

  1. Amy, blogul e protejat doar sa nu se poata copia continut din el, dar poti da paste la linkul tau in formularul de inscriere:). Iar daca e nevoie de un link catre blog, atunci se poate copia de sus din bara.
    Nu-mi dau seama de ce nu a mers sa adaugi cu paste adresa in formular… m-am deconectat si de pe cont si am intrat cu alta adresa (cea cu care am publicat mai demult articolele animate) si nu au fost probleme.
    Nu-mi dau seama…
    lol

    ps: doar daca… folosesti mausul si dupa ce ai selectat in formular sa scrii adresa ai dat right click … incearca sa selectezi si sa dai ctrl+v).

  2. Si bineinteles cand apare cate ceva si netul meu se misca in reluare:D. Asa ca am uitat sa iti scriu in comentariul de mai sus ca imi place foarte mult ideea ta – ornamentul clopotel:D!

  3. Liuba, si cu ocazia asta ii raspund si Elenei, ptr fulgusor foloseste un sablon scos la imprimanta, iar staniolul … este foarte bun cel ramas de la pachetul de cafea Jacobs.🙂

    Elena, multumesc mult!

  4. Clopotelul este minunat si ca de obicei perfect!! Mult succes la provocare Amy! Imi si imaginez un bradut impodobit cu clopotei lucrati manual! ca de obicei ma inspiri! Felicitari!… si Succes!

Lasă un răspuns

