Clopotei 3D prin tehnica decoupage

Paharele de unica folosinta, atat de des folosite in decoratiuni de tot felul… O decoratiune preferata de mine si de cititori este Flori de plastic, model care apartine site-ului http://www.favecrafts.com. Tot din pahare de unica folosinta am facut si clopoteii 3 D si am folosit tehnica decupage, deoarece paharele sunt din plastic. Puteti sa inlocuiti paharele din plastic cu cele din carton. In acest caz, pictati paharele in culorile preferate si, pana nu se usuca vopseaua, presarati si putin praf de sclipici, pentru stralucire.

Materiale necesare pentru clopotei 3D:

* pahare de unica folosinta

* servetele colorate

* lipici pentru decupage

* fir plusat

* margele mari

* panglici

* lac incolor

Cum se fac clopotetii 3 D, prin tehnica decupage:

Pentru mai multe informatii despre tehnica servetelului sau decoupage (decupaj) puteti afla de pe blogurile magazinului Complex Art din Timisoara http://www.complexart.ro/blog/ unde gasiti si materialele necesare pentru aceasta arta si http://creativhobby.blogspot.com/

Cum am procedat eu:

Intai am decupat partea care ma interesa din servetel. I-am dat forma unui con desfacut. Am separat filele servetelului pana am ramas la un singur strat. Cu o pensula moale am aplicat lipici special pentru decupaj, pe o portiune mica, pe suprafata paharului. am aplicat servetelul si, cu pensula, am intins servetelul pe pahar, pe suprafata cu lipici. Am aplicat lipici si pe suprafata servetelui.

Se procedeaza la fel, pana ce paharul este acoperit in totalitate. Parerea mea este ca trebuie aplicat lipiciul pe suprafete mici. La final, am lasat sa se usuce lipiciul, dupa care am aplicat un strat de lac incolor.

Am gaurit fundul paharului si am introdus firul plusat. La capatul din interiorul paharului am introdus o margea din sticla si am innodat firul. Capatul prea lung al firului, aflat la exterior, se introduce in acelasi orificiu din pahar, apoi se ruleaza firul dublu pentru a-l fixa.

Se aplica fundita.

Nota: Mai frumos arata daca folositi pahare mai mici, ca cele pentru cafea. Clopoteii au dimensiunea potrivita pentru a fi atarnati in bradul de Craciun sau pentru a decora cu ei coronite de brad sau alte ornamente de Craciun

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre “Clopotei 3D prin tehnica decoupage

Lasă un răspuns

