Tricotaje moderne|Manusi fara degete si guler

Am admirat mult si bine lucrarile Irinei, am exclamat uimite de fiecare data, ne-am extaziat peste masura… Da, acestea sunt reactiile noastre ori de cate ori dam cu ochii de tricotajele ei. Le iubim! Si pentru ca tot ne-au ramas bine intiparite in memorie minunile colorate ale doamnei irinaindira si pentru ca buni se pricepe oarecum la tricotat si pentru ca are timp liber mai mult decat noi, am rugat-o sa ne faca si noua cate ceva dragut, bun de purtat iarna. Am inceput cu manusi tricotate, fara degete si ca sa avem cu ce sa le asortam am „dat comanda” si la un guler care se ataseaza peste bluzita. Buna le-a tricotat si noi le-am decorat.

2 gânduri despre “Tricotaje moderne|Manusi fara degete si guler

Lasă un răspuns

