Cute Blog Award – mamici creative

Am preluat un premiu leapsa de la Elena si Atelierul Elenei si il predau mai departe. Intai, multumesc, Elena, ca te-ai gandit si la mine. Imbratisari!

Cute Blog Award

Cute Blog Award

1. Produsul de machiaj favorit: creionul negru, mascara, fard de obraz. Nu merg unul fara altul.

2. Trendul favorit 2011: nu sunt la curent cu trendurile, dar optez ptr hand-made, fiindca asta este domeniul de care m-am ocupat tot anul 2011.

3. Desertul favorit: tort de ciocolata.

4. Culoare favorita: nici acum nu stiu daca am o culoare favorita, dar stiu ca nu m-as imbraca in haine galbene sau portocalii.

5. Prenumele meu: Amalia

6. Ultima melodie ascultata: melodia pe care o fredonez mereu, de vreo doua zile, si habar n-am de ce o fac… Am bani de dat, am datorii la stat
SMILEY- am bani de dat-
http://embed.trilulilu.ro/muzica-dance/smiley-am-bani-de-dat-1

7. Pisici sau caini: cand nici unul, nici alta, cand unul, cand alta…
8. Spune ceva despre tine care nu ai mai spus nimanui pe blog: mai intai trebuie sa invat sa spun ceva frumos despre mine, si pe urma…

Recomand acest premiu leapsa catorva mamici creative:

1. Maria

2. Vali

3. Bea

4. Savina

5. Mami de pitici voinici

6. Carmen

3 thoughts on “Cute Blog Award – mamici creative

  1. Multumim Amy ca te-ai gandit la noi sa ne oferi acest frumos premiu. Abia acum am vazut, prinse cum suntem cu fel de fel. Ne simtim onorate. Saptamana viitoare promitem sa ne facem timp sa raspundem acestui premiu ce ne a fost inmanat de inca doua prietene dragi.

Lasă un răspuns

