Martisor_inimioare pereche din quilling

Am observat ca inimioarele mele quilling chiar au placut. Am primit cele mai multe feedback-uri la acest model de martisor. Sper ca inimioarele  quilling sa fie purtate cu placere. Pentru un aspect mai frumos si chiar mai intim este indicat ca aceste mici bijuterii sa fie montate pe carton negru. In plus, in locul margelutei din plastic, transparenta, mult mai aspectuoasa arata o pietricica stralucitoare. Stiu eu… dar nu am poze sa va arat.

martisor_inimi quilling

martisor_inimi quilling

 

2 gânduri despre “Martisor_inimioare pereche din quilling

    • Zau, Liuba, sunt foarte elegante si nu o spun doar asa…ca sa-mi laud marfa. Imi pare rau ca trece martisorul si trebuie sa-mi dau jos inimioara din piept, dar o voi transforma intr-o brosa.🙂

Lasă un răspuns

