Martisoare trifoi din FIMO

Martisoare trifoi din FIMO, diferite combinatii (cu ghiocei, trandafiri, s.a) pentru Provocarea 24 – Martie- Martisor – Luna iubirii de pe Scrapper in Romania.

Atat de multe modele de martisoare am facut anul acesta, incat nu le mai stiu numarul. Din pacate (sau din fericire) nici nu am reusit sa pozez totul. Cum le-am facut asa s-au dus catre posesorii lor. Asta nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa-mi promit ca la anu’ voi face si mai multe.🙂

Atat de nerabdatoare am fost sa vina primavara incat anul acesta, spre deosebire de alti ani cand nici nu purtam martisor, mi-am agatat martisor pe palton, o bratara martisor la mana si un martisor facut de fiica-mea cea mica pe haina de casa. As fi pus si in par daca nu as fi dat in ridicol.

Cel mai mult mi-a placut sa folosesc fimo sau cernit pentru a creea martisoare traditionale: trifoi, potcoave, ghiocei, medalioane alb-rosu, s.a.

martisoare_trifoi fimo

13 thoughts on “Martisoare trifoi din FIMO

  1. Grozave sunt Amy:D!
    Inca o data ma bucur ca am reusit sa propun tema asta (de cand am intrat in echipa si s-a tras la sorti ordinea cand am vazut ca pic pentru martie am si stiut ce tema voi da.. hahahahaha). Ador martisoarele si ale tale sunt superbe:)
    bafta

  2. wowwwww wowww wowwwww ce de superbe sunt!!!
    Ymi place combinatia de mor, verdele – culoarea mea preferata.
    Cind le-am vazut deodata m-am gindit la Irlanda :))
    o saptamina frumoasa tie!!!
    xoxo, Liuba

  3. Imi plac foarte mult martisoarele tale😀 si imi place si mai mult ca ai folosit un simbol perfect pentru 1 Martie… trifoiul cu 4 foi, pentru noroc !
    Sper sa iti aduca si tie noroc la provocare🙂

  4. Pingback: Potcoave fimo « Creatii manuale-Amy Crafts

  5. Hehehehe!🙂 Sunt atat de vesele si de frumoase toate!Si eu le-as purat pe toate deodata! Si cum imi place mie ca ne gasim in mediul viertual in proiecte comune!🙂
    Felicitari Amy si mult succes! Sa ai o primavara infloritoare, cu multe vise, zambete si bucurii! Te imbratisez cu mare, mare drag!

Lasă un răspuns

