Trandafiri din hartie, cu aroma de cafea

Trandafiri din hartie, realizati din bucati de hartie taiate in spirala, dupa modelul intalnit pe Creatii manuale, diferenta este ca spirala se taie fara „valuri”. Pentru un aer mai boem am ales o hartie scrisa si, ca sa accentuez aspectul, i-am scufundat in cafea dandu-le astfel un aspect neconventional. Ideea am preluat-o de la Oana.

trandafiri din hartie scrisa, cu aroma de cafea

Florile din hartie le-am infipt in betisoare de frigarui si le-am oferit stabilitate cu lipici cald. Am legat buchetl format cu o sfoara.

Vaza este realizata dintr-un tub de carton foarte gros, imbracat intr-un ambalaj ramas de la un buchet de flori.

trandafiri din hartie_cu aroma de cafea

3 gânduri despre “Trandafiri din hartie, cu aroma de cafea

  1. Pingback: Buchet de trandafiri – decoratiune din hartie de ambalaj « Creatii manuale-Amy Crafts

Lasă un răspuns

