Papusa din rafie

Tot cu gandul la concursul  Copilarim am fost, cu teama sa nu treaca perioada si eu sa nu ajung sa particip la asa frumusete de provocare. Draga mea Rux, special pentru tine, papusa de rafie! Cum puteam alege sa confectionez altceva decat o papusa!? Am avut mai multe motive sa aleg sa ma prezint la provocarea ta cu o papusa, in acest caz, din rafie.

papusa din rafie colorata

Intai, ori de cate ori intru pe blogul Copilarim ma astept la figurine dragalase, vesele, colorate, haioase, fie crosetate, fie desenate, stampilate si colorate. Copilarim este o lume a culorilor, a desenelor, a papusilor, iar eu am incercat sa ma incadrez, dupa priceperea mea.

papusa_din_rafie

In al doilea rand, de cate ori ma gandesc la clipele frumoase din copilarie, imi aduc aminte de bunicul meu care imi confectiona papusi din panus de porumb. Imi iubeam enorm bunicul si adoram papusile lui. Au fost cele mai frumoase papusi care le-am vazut vreodata. Cum eu nu am avut la indemana panus de porumb, dar am avut rafie _ cumparata de vreun an de zile, dar pe care nu am stiut cum sa o utilizez, am sarit in sus de entuziasm la gandul ca voi putea, macar putin, sa imit una din papusile bunicului meu.

Papusa a fost confectionata dupa modelul prezentat deja pe blogul Casuta Copiilor. Vezi model! Diferenta este ca mainile papusii din rafie sunt impletite.

Rochia a fost confectionata dintr-un ambalaj, o plasa din material textil.

Puteam sa nu-i fac decoratiuni din quilling? Cum papusa mea are un aer rustic, m-am gandit ca o coronita din flori i s-ar potrivi cel mai bine, asa ca…fiindca am invatat arta quillingului, i-am daruit un accesoriu mereu la moda, plus un buchet, din aceleasi flori ca si coronita.

Papusa mea din rafie este o decoratiune foarte frumoasa printre florile de pe pervaz.

La multi ani, din nou, Copilarim!

7 thoughts on “Papusa din rafie

  1. WoW…
    dupa 5 minute de la wow.. tot wow imi vine sa scriu… cred ca pot sa mai stau pana diseara ca acelasi lucru l-as avea in minte…
    In primul rand iti multumesc mult atat pentru participare, cat si pentru urare si mai ales pentru ceea ce ai pregatit!
    Sunt sigura ca Bunicul tau este foarte mandru acum si te priveste cu multa dragoste si drag!
    Nu iti pot descrie ce emotii si ce bucurie mi-ai facut!
    Te imbratisez cu mult drag
    !!

    • Draga Rux, ma bucur din tot sufletul ca am reusit sa-ti fac o surpriza frumoasa. Totusi, sunt uimita sa aflu ca iti place papusa mea de atatea wow-uri.🙂
      Saru’mana! Multumesc mult!

  2. E minunata! O ador! Sperba, eleganta, vesela, infloritoare, cu flori aninate in par…
    E Primavara nu-i asa?!!!
    Minunata Amy! Felicitari!! Te aplaud cu mintea, cu ochii, cu manile si inima! Imbratisari mii si Primavara de vis iti doresc!

    • Vai, ce incantare sa va vad reactiile, draga mea Maria! M-am gandit ca o sa placa, dar nu ma asteptam sa placa asa mult. Multumesc mult mult pentru toate aplauzele tale.
      Iti intorc imbratisarile si iti doresc si eu tie o primavara deosebit de frumoasa!

  3. Si este si cu rochita albastraaaaa, cu codite albastreeee…. o adevarata zana a campului si a cerului senin de primavara. Putem sa o declaram Zana Primavara?
    Da draga Amy, si mie tot wow wow imi vine sa spun privind-o. Se vede ca ai lucrat o cu mult drag si multa bucurie, din prietenie pentru cea careia ai dedicat-o. Se simte caldura sufletului tau iar asta conteaza cel mai mult. Putem sa te votam castigatoare de acum si sa certam broscuta daca este de alta parere? Ce zici Rux?
    Esti o continua sursa de idei si de frumos, draga Amy.

  4. Si eu trebuie sa marturisesc ca sunt incantata de aceasat papusica, din toate motivele anuntate de tine draga Amy: amintirile dragi din copilarie (cred ca a fost la fel pentru noi, copiii din vremurile acelea), culoarea mea preferata-albastru, in plus ideea de decoratiune pentru ghiveci este minunata. Iti urez mult succes.

  5. M-ati emotionat peste masura. Va multumesc pentru prietenia voastra. Stiu ca toate aceste cuvinte minunate vin din inima de prieten. Ochii prietenilor vad altfel lucrurile. Voi faceti lumea mai frumoasa.
    Va imbratisez!

Lasă un răspuns

