Gentuta de blugi realizata manual

Cum sa-ti faci o gentuta din blugi aflati de la Rha, in articolul scris pentru Provocari verzi. Provocarea nu a fost de ici de colo, ci a presupus multa munca, timp si destula indemanare, dar a fost o mare placere cu atat mai mult ca am reusit, cu ocazia asta, sa-i fac o surpriza Oanei mele (6ani jumi). Gentuta din blugi este cadoul meu pentru ea, saptamana acesta. Da, micuta mea iubeste surprizele, cadourile si mie imi place sa-i ofer aceste mici bucurii cat de des pot. Daca-mi permiteti, la final va voi scrie si versurile compuse de ea special pentru mine, pentru ca si ea, la randul ei, imi face o multime de surprize si cadouri.

gentuta de blugi pentru fetite

Am spus ca particip cu gentuta de blugi la Provocarea Nr. 2 – Poseta/geanta din blug?

Gentuta este lucrata IN TOTALITATE de mana, nu fiindca asa mi-am propus eu, ci pentru ca masina de cusut m-a lasat balta. Toate cusaturile, toate intariturile, toate accesoriile, chiar si breteaua lunga a gentutei sunt cusute cu mana. Nu stiu daca o spun ca sa ma vait sau ca sa ma laud.😀

Floricelele decoratiuni de pe gentuta sunt realizate din pasla colorata, iar la mijloc au margele cusute. De asemenea si nasturelul…

decoratiuni din pasla

Pe marginea din stanga a gentutei am cusut un fir argintiu, din doua motive: intai ca sa-i dau mai multa stralucire posetutei, apoi ca sa maschez defectul de croire.

Ce poate Oana sa poarte in gentuta? O mica jucarie preferata, batistute, strugurelul si telefonul, de care in curand va avea mare nevoie, ca doar fata incepe scoala si poate ca mama…  serviciul.

ce poarta o fetita in gentuta

Si daca tot am facut din gentuta mea o poveste, si sper ca nu v-am plictisit, sa va scriu si versurile scrise de Oana pentru mine:

Hei, mama mea, imi vine sa te pup zi de zi!

Seara de seara stau cu tine, mama mea,

Si-mi vine sa te pup, imi vine sa te pup.

Cand stau cu tine imi vine fericirea

Si te iubesc foarte mult;

Cand fericirea vine la mine, imi vine sa te pup.

Ador chetia asta, hei mama mea!

De fapt, este un cantec, iar unele cuvinte si chiar versuri se repeta, asta in cazul in care va vine sa-l fredonati si voi.🙂

Va multumesc pentru ca mi-ati „ascultat” divagatia!

10 gânduri despre “Gentuta de blugi realizata manual

  1. Draga Amy, ai asa o relatie speciala cu copilele tale!🙂 Sunteti adorabile!
    Felicitari pentru stradia ta reusita! Gentuta e incantatoare, iar cantecelul Oanei m-a induiosat! Succes in provocare! Am spus deja ca gentuta e SUPERBA!? Felicitari!
    Ma bucur sa vad ca iubiti si daruiti mici daruri handmade!
    Mii de imbratisari si primavara frumoasa!

  2. Este minunata gentuta!! Cred ca Oana este incantata de ea!:D – si floricelele vin asa de bine!!
    Iti multumim ca ni te-ai alaturat la provocare si iti dorim bafta :D!!

  3. Este o gentuta exact pe sufletul si gingasia ta si a fetitei tale. Mi-a placut si povestea dar si poezia pe care da, am simtit nevoia sa o fredonez ( un fel de hip-hop asa, nu? ).
    Ai facut o lucrare deosebita si sa stii ca si eu tot la mana am cusut totul si daca as face o gentuta tot la fel as proceda. Cred ca asa arata cu adevarat autentic (si oricum masina mea de cusut e in celalalt capat al orasului asa ca n-am incotro).
    Iti doresc mult mult succes la provocare!

  4. Acum am vazut ca esti pe locul II la provocari verzi. Felicitari din toata inima! Meriti pe deplin sa castigi cu tot ceea ce faci . Arata asa de frumos insigna pe blogul tau!

Lasă un răspuns

