Tablou quilling cu crizanteme albe

Florile din tablou, realizate quilling, le-am numit crizanteme albe, dar credeti-ma pe cuvant ca nu stiu exact cu ce flori seamana. Ce am vrut eu sa realizez si ce a iesit! Am vrut sa fac margarete, dar sa fie bogate si de prea bogate am impresia ca au ajuns crizanteme. Mi-ar placea sa aflu parerea voastra si sa-mi spuneti cu ce flori seamana cele din tabloul meu. Multumesc anticipat!🙂

quilling crizanteme albe

Mod de realizare a tabloului cu crizanteme quilling:

Pentru flori aveti nevoie de o fasie de hartie verde de 15 cm/1cm, o fasie de hartie galbena de 30 cm/1 cm si doua fasii de hartie alba de 30 cm/ 2cm.

Fasia verde, precum si cea galbena, se cresteaza drept, cu foarfeca, de-a lungul. Se lipesc una de alta si se ruleaza incepand cu hartia verde. Hartia alba se cresteaza sub forma de gard. Ceva de genul….

Dupa ce s-a rulat hartia alba, aceasta se „sifoneaza”, se rasucesc petalele in exterior si in interior, cu ajutorul unei foarfece, dar cu atentie sa nu se rupa petalele.

Pentru frunze aveti nevoie de carton verde de 120gr/m². Acelasi carton l-am folosit si la formarea sepalei si a receptacului. Nu radeti… ca m-am uitat pe google sa vad cum se numeste invelisul acela verde care sustine intreaga floare si nu stiu daca m-am intors de acolo mai desteapta, dar macar am incercat.

Rama tabloului a fost facuta dintr-o coala de carton A4.

Click aici pentru achizitionare

8 gânduri despre “Tablou quilling cu crizanteme albe

  1. Eu le vad ca pe niste Ortanse (hortensii) bogate. Sunt florio de vara-toamna si mie imi plac in mod deosebit. Asa ca iti multumesc pentru idee, le voi realiza si eu cat de curand🙂, cand ma reapuc de lucru.

Lasă un răspuns

