Despre carti…

Am reusit sa preiau si eu leapsa cu carti de la Rux, cu atat mai mult ca mi-au facut pofta de vorbit despre carti si fetele de la Provocari verzi.

1. Ce carti ai citit anul trecut?

Pfuu…daca in timpul liber fac handmade-uri nu prea mai am loc de citit, dar in vacanta de vara mi-am luat liber si am citit:

Corectii – Jonathan Franzen – parerea mea ****

V. Voiculescu – Iubire magica – *****

In alta viata – Marc Levy – ***

Dragostea dureaza trei ani – Frederic Beigbeder – ***

13,99 lei – Frederic Beigbeder – **

Multe carti de povesti si poezii pentru copii + 3-4 carti incepute si neterminate nici acum.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?

Parinti straluciti – Profesori fascinanti de Augusto Cury

3. Ce carti vei citi in acest an?

  • Anotimuri – Radu Tudoran
  • Fiul risipitor – Radu Tudoran
  • Noapte de sanziene – Mircea Eliade

carti pe care le-am cumparat anul trecut, dar nu am reusit sa le citesc.

4. Care este cartea ta preferata?

A, nu pot sa aleg doar una. Hai ca incerc sa aleg doar UNA dintre cartile autorilor mei preferati …

  • Calatorii in lumea de dincolo – I.P.Culianu
  • Igiena asasinului – Amelie Nothomb
  • Viata pe un peron – O. Paler
  • Tess D’Urberville – Thomas Hardy
  • Jane Eyre – Charllote Bronte
  • Strainul/Ciuma/Caderea/Exilul si imparatia – Camus

Vai, cate mai sunt!

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?

De veghe in lanul de secara – J. D. Salinger – foarte plictisitoare

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?

Niciuna. Cand citesc imi place sa am liniste deplina, sa nu stie nimeni de mine si nici eu de nimeni.

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?

O, da!

GTA – Vice City _ A fost primul meu joc lung care l-am jucat. Eram insarcinata cu a doua fetita si zi si noapte jucam jocul asta. Am pus atat de mult suflet si pasiune incat noaptea visam tot felul de actiuni. Dar, ce zic eu…doar noaptea? Ziua, in amiaza mare, cu ochii deschisi aveam tot felul de flash-uri cu acest joc. Boala curata!🙂

Apoi, jocul de strategie online Travian – mi-a mancat doi ani din viata, zi si noapte.

8. Care este filmul tau preferat?

Nu sunt un cinefil infocat. Acum nu mai am un film preferat, dar cand a aparut seria de filme Prison Break, iar am innebunit.

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?

Fara doar si poate pe o carte. Ma agit ca un spray daca imi doresc neaparat o carte si nu pot sa o am.🙂

Oricine simte nevoia sa ne povesteasca despre el este rugat sa preia leapsa despre carti. Va rog sa reveniti cu un link sa va citesc si eu.🙂

later edit: leapsa merge mai departe la Diana.🙂

9 thoughts on “Despre carti…

  1. Se pare ca nu sunt singura careoa ii place mult Camus:D!!
    Poate ar fi amuzant sa incercam candva sa citim mai multe aceeasi carte si apoi sa schimbam impresii:))

  2. Cat de multe informatii iti poate spune despre un om titlul unei carti citite, preferate, nepreferate. Simt ca am aflat multe despre tine citind aceasta leapsa, si toate bune, draga mea Amy.
    E super ideea, poate ma voi gandi si eu la ea, chiar am reusit sa citesc macar 2 carti anul trecut… ma simt corijenta la acest capitol in ultimii ani… Bravo Amy, felicitari ca citesti.
    Daaa , si eu cred ca De veghe in lanul cu secara e una din cele mai plicticoare carti de pe pamant :)) … daca nu as fi citit o in anii cand devoram orice carte acum nu ar fi avut nici o sansa in viata si timpul meu.
    E super ideea lui Rux , as raspunde cu mare placere unei asemenea provocari.

    • Iubesc atat de mult cartile ca m-as marita cu ele, daca as putea😀
      cand nu aveam alta treaba decat sa invat si sa citesc, faceam liste cu cartile citite, pe categorii: SF, dragoste, aventuri, politiste si abia asteptam sa se mareasca lista sa ma mandresc in sufletul meu cu asta.
      imi pare nespus de rau ca nu mai am timpul necesar sa „mananc” carti.

      ai mare dreptate! chiar poti incerca sa cunosti omul si dupa ceea ce citeste.
      imbratisari, draga Valy!

    • DA, facem bannerul si incepem…

      Draga Rux, va fi o MARE provocare ptr mine sa citesc Omul invizibil. Este una din cartile incepute anul trecut si neterminate. Pe vremuri iubeam literatura clasica, dar am ajuns sa nu mai pot citi clasici, ptr ca ma plictisesc tare de tot. Ptr. provocarea asta, voi relua Omul invizibil.
      S-o facem!

Lasă un răspuns

