Cos reciclat din pagini de revista

Provocarea verde de luna aceasta m-a incantat peste masura. Am atat de multe idei si chiar vreau sa le pun in practica, in timp. Lucrarea mea este un cos reciclat din pagini de reviste, cu totul si cu totul altfel decat am vrut eu sa iasa. L-am dorit pur si simplu cos rotund, mare, foarte bun pentru a arunca in el hartia, potrivit pentru birou. Foarte usor, creatia mea s-a transformat in ceva cu totul si cu totul neplanificat, fiindca am folosit pagini din reviste foarte groase, unele lucioase si nu mi-au permis sa le lipesc dupa planul meu.

cos reciclat din reviste

Imaginea nu pastreaza cu loialitate culorile cosului reciclat din pagini de reviste. La el predomina culoarea maro, ciocolata calda, specifica revistelor de mobilier clasic. Astfel, dintr-un cos pentru hartii a ajuns o decoratiune pentru camera mea de zi, in care predomina bejul, maro inchis si bordo. Ce voi depozita in cos? Sincer, inca nu stiu.

Mod de realizare:

Materiale necesare: pagini din reviste, aracet, sfoara, pistol de lipit, carton

Cum se procedeaza: fiecare pagina sa ruleaza pe un creion si se lipeste cu aracet. Odata formate toate rulourile din hartie, ele se lipesc intre ele, tot cu aracet, dand forma dorita (rotund, patrat, triunghi etc.). O bucata de carton se imbraca in acelasi model de pagina de revista. Pe el se lipeste, cu pistolul de lipit,  forma cofectionata.

Confectionarea florilor o puteti vedea in imagine:

Mai multe imagini ale aceleasi lucrari:

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre “Cos reciclat din pagini de revista

  1. Nu incetezi sa ne surprinzi… si acum eu ce sa mai fac? Cum sa concurez cu asa ingeniozitate si frumusete?🙂
    Glumesc desigur. Este minunat. Vrei sa iti spun ceva? am vazut astfel de decoratiuni, realizate din pagini rulate, intr un supermarket. Erau si veioze, si vaze mari, si cosuri dar la niste preturi exorbitante. Asa ca ceea ce ai realizat tu este un obiect decorativ deosebit si valoros, te poti mandri cu el.
    Mult succes la provocare!

  2. Va multumesc mult!

    Valy, sa stii ca si eu ma gandeam ca astfel de decoratiuni s-ar putea vinde chiar foarte bine si eram sigura ca preturile sunt destul de mari. Cred, totusi, ca depinde de creator, de cat de cunoscut este s.a.🙂

  3. Cum ne uimesti tu mereu cu ingeniozitatea si delicatetea ta! E o creatie foarte reusita si in trend🙂 Succes in provocare! Va fi o placere sa particip alaturi de tine!🙂

Lasă un răspuns

