Colier exotic D.I.Y.

Buna, tuturor! Provocarea 25 – Exotic, lansata de Scrapper in Romania este la fel de tentanta ca toate celelalte provocari pe care le urmaresc de ceva vreme. Scrapperitele sunt foarte inspirate cand aleg temele si mereu le astept cu nerabdare, desi se intampla sa nu particip la fiecare, din lipsa de timp. Colierul meu exotic, cu care particip la provocare, face parte din categoria D.I.Y., adica „do it yourself „. Am vazut astfel de modele pe site-ul Etsy, sursa de inspiratie este scrisa mai jos, si mi-au placut la nebunie.

Eu una sunt foarte mandra de colier; am lucrat la el noaptea, vreo 4 ore, fiindca mi-a luat ceva timp pana am deslusit cum pot sa montez piesele. Fiica-mea, Diana, zice ca este un model tropical, are culorile fructelor tropicale.

App de asta, schema de culori aleasa este:

1. Dragon fruit: alb, negru, verde si roz

Ce materiale aveti nevoie pentru a face un colier exotic:

discuri perforate la mijloc (eu am folosit carton foarte gros), ata colorata, esarfa asortata, furnituri necesare montarii si inchiderii colierului.

sursa de inspiratie: http://www.etsy.com/listing/Rose

9 gânduri despre “Colier exotic D.I.Y.

  1. Interesanta idee, chiar aduce a exotic…ba chiar putin a tribal, desi la tribal mi-as imagina totusi lemn, dar cred ca se intelege ce am vrut sa spun.

  2. Da, da, ai dreptate! Acum ca spui tu, imi dau si eu seama ca aduce a tribal, daca ignoram materialele folosite. Ma bucur ca iti place lucrarea mea. Multumesc!

    Cum am spus in text, ideea nu-mi apartine. Din pacate, nu mai gasesc modelele dupa care m-am inspirat.

Lasă un răspuns

