Felicitare handmade cu margarete

Niciodata, dar absolut niciodata, nu-mi iese modelul pe care mi-l propun. Margaretele montate pe aceasta felicitare au fost confectionate pentru un tablou cu maci quilling, dar cand am asezat aceste flori albe, crestate langa maci, mi-am dat seama ca cele doua combinatii diferite nu se potrivesc si am renuntat sa mai montez tabloul dupa cum imi propusesem initial. Astfel, margaretele (sper ca se pot numi margarete) au ajuns sa domine semete o felicitare.

Click aici, daca vrei sa achizitionezi!

7 gânduri despre “Felicitare handmade cu margarete

  1. waaaaw..ce dr margaretele si ale tale parca nici nu sunt de hartie…superbeaguta este..iubesc margaretele si ale tale parca nici nu sunt din hartie ci adevarate…minunat

  2. E un contrast atat de reusit intre maroul acesta dulce si margaretele tale! Felicitarea ta este minunata in ansamblu, dar si privita piesa cu piesa! esti maiastra la felicitari 3D! Aplauzeeeee! >:D< ….si imbratisari!

Lasă un răspuns

