Recenzie si crafting „Omul invizibil” de H. G. Wells

Omul invizibil

Omul invizilbil de H. G. Wells are un inceput cum imi place mie, misterios, insa acest atu se pierde curand si ma face sa las cartea din mana si sa incep sa citesc alta carte. Termin acea alta carte, reiau Omul invizibil, dar ceva nu ma tine aproape. O parasesc din nou si procedez ca mai sus, timp de aproape un an de zile.

In urma unei provocari, reiau Omul invizibil si pe tot parcursul a 190 de pagini sunt si eu „potera” pe urma unui urmarit.

Nu stiu daca Wells a vrut ca personajul lui sa fie unul negativ, inca de la inceput, dar impresia asta mi-a lasat-o, si nu mi-a placut. Cand citesc un roman, nuvela in cazul de fata, simt nevoia sa fraternizez cu personajul principal si nu m-a ajutat deloc neutralitatea cu care „Nevazutul” a fost abordat.

Oare H. G. Wells a ales sa-si scrie povestea sub forma de nuvela, ca sa-si expuna teoria, foarte bine gandita si justa, cea a invizibilitatii, a conflictelor iscate in urma acestei experiente bizare? Intr-un roman ar fi putut profita de artificiile nascute, datorita statutului neobisnuit in care se afla personajul sau.

In fine, aproape de finalul nuvelei, moment in care „Nevazutul” intalneste o persoana cu o pregatire intelectuala apropiata de a lui, am speranta, si eu, asemeni omului invizibil, ca cineva il va intelege si ca lucrurile vor lua o alta intorsatura.

Cusururile omenesti ne insotesc, de la inceputul romanului pana la sfarsitul lui, si … mai mult nu va spun si va las sa trageti propriile concluzii.

Urmeaza „Primii oameni in Luna”

4 gânduri despre “Recenzie si crafting „Omul invizibil” de H. G. Wells

  1. Ce fine! Imi place.
    ))) eu procedez la fel, nu imi place ceva incep o alta carte si dupa aceea iar revin…
    Dupa spusele tale pare a fi o carte interesanta!
    pupici :*

  2. Eu abia astept sa gasesc cartea :)) – Presimt ca nu mai e foarte mult pana atunci si daca totusi am timp poaye reusesc sa o citesc intr-o duminica de mai.. dar nu cea care vine:)).
    Amy imi place foarte mult recenzia..!! Si imi place si craftul e bestial.
    Te pup

  3. Da, daca incep o carte, in timpul meu liber nu mai fac altceva, fiindca sunt nerabdatoare sa aflu cat mai repede ce urmeaza. Din cauza asta neglijez handmade-ul, deci si eu ma hotarasc destul de greu pana sa incep o carte.
    Merci, Rux si…astept. Cand o fi… o fi!🙂

Lasă un răspuns

