Inele din fimo

Diana, fiica-mea, care in curand implineste 14 ani, a incercat sa faca modele de inele vazute la fimolina, si anume inele cu trandafiri din fimo, cu petale ascutite. Parerea mea este ca i-au reusit si chiar a vandut cateva bucati, pe la targuri. Foarte mandra de ea, a umplut manerele dulapurilor din camera ei cu inca 6-7 inele de acelasi fel. Nu toate pozele au iesit clar, dar sa se inteleaga ca sunt mult mai multe decat arat eu aici.

Alt model de inel din fimo este cel cu trandafir rosu, la care a atarnat un lantuc mic, argintiu, pe care il port eu ori de cate ori am ocazia.

Click aici pentru achizitionare

8 thoughts on “Inele din fimo

  1. Sunt superbe draga Diana, multe felicitari, as purta cu mandrie si eu un astfel de inel mesterit de catre o fetita asa talentata. De aceea cred ca le vor purta cu placere si cei care le-au cumparat. Bravo si la cat mai multe vanzari🙂.

Lasă un răspuns

