Mărturii margarete şi trifoi din FIMO

Spuneam într-un articol mai jos de ce am ales să combin margareta şi trifoiul pe invitaţiile de nuntă sau botez, respectiv pentru mărturiile prezentate în acest post, şi anume, pentru faptul că margareta este un simbol al destinului si al dragostei, iar trifoiul este simbolul norocului. Ce poate cineva să-şi dorească mai mult atunci când păşeşte într-o nouă etapă a vieţii?

Am ales să realizez mai multe modele de mărturii margaretă şi trifoi combinate, până am ales varianta care mi s-a părut cea mai potrivită. Modelul final vi-l prezint într-un alt post.

argarete si trifoi combinatii din FIMO

Materiale folosite pentru mărturii margarete şi trifoi:

  • Fimo cu uscare la aer
  • Lac pe bază de apă
  • Panglici
  • Furnituri

Mărturisesc că acest fimo cu uscare la aer mi-a dat mari bătăi de cap, fiindcă nu este potrivit pentru modele care necesită lipire intre componente. În plus, este foarte foarte uşor şi mat (aspru).

Pentru a achiziţiona aceste produse, click aici

2 gânduri despre “Mărturii margarete şi trifoi din FIMO

Lasă un răspuns

