Cos din hartie cu crengute inflorite

Decoratiunea este realizata din hartie si ramurele din copac. Cosul este confectionat din hartie impletita si vopsita by Marinela, un mod minunat de a scapa de toate pliantele care ne umplu cutia postala. Iubesc aceste impletituri din hartie, dar nu am incercat sa le fac si am preferat sa stau deoparte sa le admir si bineinteles sa tanjesc dupa ele.

Crenguta inflorita este foarte usor de realizat. Aveti nevoie de o ramurele destul de ramificate, de floricele realizate cu perforatorul decorativ, frunzulite din hartie verde creponata, aracet/lipici cald si cam atat. Floricelele le perforati pe mijloc, aplicati pe ele lipiciul si le mulati pe varfurile ramurelelor.

A! Puteti sa lacuiti creanga de copac, dar trebuie sa aveti grija ca se pot desprinde florile, frunzele din cauza lacului.

Cos cu crengute inflorite din hartie

Cos cu crengute inflorite din hartie

Cadou ideal pentru casa, birou, pentru doamne si domnisoare de 1 Martie si 8 Martie, cadou aniversar sau chiar decoratiune pentru o petrecere cu iz primavaratic.

crengute_inflorite_din_hartie

Vedeti articolul in magazin!

2 gânduri despre “Cos din hartie cu crengute inflorite

  1. superb cosuletul. parca ar fi reale florile. tu ce mai mesteresti Amy? Ca eu am pus totul in cutii , in asteptare🙂. deocamdata scriu despre pasiune, din nostalgie🙂. mi-ar face placere sa oiti spui si tu parerea la ultimul meu articol despre pasiune. in rest sa auzim de bine!

Lasă un răspuns

