Trandafiri din frunze de toamna

Circula pe internet, de ceva vreme, o minunata decoratiune din frunze de toamna, mai precis buchetul de trandafiri facut din frunze. Atat de mult mi-a placut ideea incat nu m-am putu abtine sa nu o plagiez si eu, inca de anul trecut . Nu pun link, deoarece nu mai stiu cine este autorul acestei decoratiuni, atat de mult s-a raspandit printre toti iubitorii de frumos.

buchet_din_frunze

Am tinut acest cosulet ani de zile, in speranta ca, vreodata, voi reusi sa-l impodobesc. Intr-un cadru plin cu dovlecei ornamentali, nuci si frunze de toamna, decoratiunea a aratat minunat.

decoratiune_cu_frunze_de_toamna

A, m-am razgandit! Daca vreti sa faceti si voi trandafiri din frunze de toamna, iata cum se fac: http://www.saifou.com/entry/11154.html

Lasă un răspuns

