Cum ambalam martisoarele

Bine v-am regasit, prieteni! Confectionez martisoare! Nu este o noutate, asa cum nu este nici faptul ca las pe ultima clipa aceasta activitate. Pana la urma, confectionarea martisoarelor este pentru mine o obligatie morala. Am nevoie de sute de martisoare pentru sute de prieteni, colegi, pentru familie. Martisoare din hartie, din pasta de modelat, din materiale reciclate, din materiale textile sau din piele, pictate, crosetate, personalizate sau en-gros, din toate vreau sa fac si nu mi-ar ajunge zece ani sa tot lucrez la modele noi. Ce pacat ca 1 Martie este doar o data pe an!

Gata cu visare, hai sa fiu si pragmatica, asa cum sunt eu de obicei.

martisoare_trifoi_si-ghiocei_fimo

Va spun din propria experienta ca orice martisor, fie si artizanal, trebuie prezentat cat mai aspectuos. Pentru acest aspect, ne vine in ajutor magazinul on-line de martisoare e-martisoare.ro.  Pe site-ul lor gasiti snururi clasice, eu am luat la set de 100 de bucati, dar si snururi lungi, de peste 40 cm, la bucata.

Martisoarele odata legate cu snurulet alb-rosu, trebuie capsate pe cartonase de prezentare. Ele pot avea mesaje de primavara sau imagini si simboluri specifice. Un produs frumos ambalat atrage privirile si are sanse sa se bucure de succes, ceea ce inseamna ca ar fi indicat sa fie ambalate in cutiute, ca sa ofere si aspect, dar si volum.  Daca urmati linkurile prezentate veti descoperi cutiute pentru micile noastre cadouri de diferite modele: cutii rotunde, patrate sau sub forma de inimioare, din carton gros, rezistent sau cutii in diferite culori, decupate cu fereastra.

Inca un truc pe care l-am invatat in timp este acela ca ar fi bine ca, pe masa de prezentare, in cazul in care doriti sa vindeti martisoare la targuri, sa prezentati cat mai putine modele de ambalaje si sa nu combinati fel de fel de pungute, cutii albe, cutii decupate acasa, cutii rosii, inimioare. Alegeti cel mult doua tipuri de ambalaj si cel mult doua culori. Masa de prezentare va arata ca un salon elegant si nu ca o debara inghesuita. Eu stiu, sunt patita!🙂

Pentru inceput, iata cateva martisoare realizate din diferite paste de modelat, ambalate in cutiute de la w.w.w e-martisoare.ro

Martisoare reciclare cercei, din fimo cu uscare la aer, pictati cu lac de unghii cu diferite efecte:

martisoare_reciclare_cercei

Martisor reciclare bratara, din fimo cu uscare la cuptor:

martisor_brosa_capsuni_fimo

Martisoare din lut, pictate, decorate cu figurine din lemn (martisoarele sunt primite de la copiii de la centrul social For Help  Timisoara). Le-am scos din pungute si le-am ambalat in cutii albe. Sunt mai prezentabile.

martisoare_din_pasta_de_modelat

Revenim cu mai multe modele! Multumim de vizita!

Lasă un răspuns

