Modele de ghiocei quilling

Cautand printre lucrarile mele am descoperit ca, de cate ori am lucrat ghiocei quilling, de fiecare data erau facuti cu modele diferite. Sincer, nu mi-am dat seama de asta pana acum, cand, culmea, cautam model de ghiocel.

Felicitare cu ghiocei quilling:

felicitare-de-martisor-ghiocei-quilling

 Tablouri cu ghiocei quilling:

tablou cu ghiocei quilling

martisoare_minitablouri_cu_ghiocei_quilling

tablou cu ghiocel quilling0Martisoare cu ghiocei quilling:

martisoare_ghiocei_QUILLING

ghiocel quilling

ghiocel-quilling-martisorAcest post il consider util, in special  atunci cand intru pe net sa caut modele de ghiocei quilling.🙂

Sper ca va este si voua util.

Va mai astept!

Un gând despre “Modele de ghiocei quilling

Lasă un răspuns

