Pe aripi roz

O cautam pe Zana Verde Fluturas. Provocari verzi ne ofera indicii ca sa ajungem la ea. Indiciul actual este Tema #40 Aripi de fluturas .

Florilor mele le-am adaugat aripi de fluturasi roz, sclipitoare si chiar parfumate.

aripi_de_fluturasi

Revista de la Avon avea multe pagini roz si parfumate. Mi s-a parut tare potrivit sa fac din ele niste fluturasi. Am decupat mai multi fluturasi, de diferite dimensiuni, i-am lipit suprapus, am aplicat silicon pe spatele lor, am fixat o sarma verde pe care am infipt-o in pamant.

Acum, florile au parfum, iar fluturii au partenere.🙂

2 gânduri despre “Pe aripi roz

  1. Vai ce floricele fericite!!!❤ Sunt superbi fluturasii!
    Stii ca in "padurea magica" (in traducere, am o planta cu frunze multe verzi – ar fi padure) eu am o zana?:P O zana cu rochita bleu. Iar in "jungla" am un ou ;)) E un ou impodobit:D
    Ce flori fericite avem, asa-i?:)

Lasă un răspuns

