Fa-ti singur/a invitatia de nunta

OK, eu va indemn sa va faceti singuri invitatiile de nunta, ca sa puteti oferi oaspetilor vostri o particica unicat din bucuriile pe care alegeti sa le impartiti cu ei, dar intentia mea este sa va indemn sa apelati la serviciile mele daca aveti nevoie de invitatii de nunta, unicat, vesele sau elegante, sobre sau colorate. Voi prezenta fiecare invitatie lucrata intr-un post nou, pentru a-i acorda atentia care o merita. Le puteti gasi pe toate la categoria „Invitatii de nunta”.
Pentru contact folositi adresa de mail de la „profil”

 Vedeti mai multe imagini ale aceleiasi invitatii daca cititi articolul intreg

Trandafirul este realizat din hartie colorata si carton. Daca aveti flori naturale, presate le puteti folosi in locul celor de hartie. Eu prefer sa le realizez din hartie colorata.

Textul invitatiei este unul orientativ:

Diana Popa si Mihai Cernescu

va invita sa luati parte

la casatoria lor,

ce va avea loc

la Casa de Casatorii

din str. Olari nr. 19

sector 2, Bucuresti,

Sambata, 28 iunie 2008

la orele 11.30 am,

urmata de o petrecere la

Club A.ro

Bd. Carol I nr.31-33

sector 2.

Va rugam sa trimiteti raspuns

La adresa

Str. Paris, nr. 42, sect. 1,

Bucuresti

5 gânduri despre “Fa-ti singur/a invitatia de nunta

  1. poti realiza invitatii si felicitari pentru orice ocazie. Am vizualizat si postari mai vechi ale tale, de ex. panselutele cu alb si albastru si altele, si cred ca ai putea realiza/decora cutiute pe care le ai prin casa. O cutie decorata este mai frumoasa decat un ambalaj standard din comert. E doar o idee…

  2. Ai dreptate, Ana-Maria! Chiar zilele trecute am admirat in comert niste cutiute pentru cadouri, lucrate manual si mi-a trecut prin minte sa incerc si eu. Vreau sa fac atat de multe lucruri!Multumesc mult pentru trecere si mai ales pentru mesaj.

  3. E adevarat ca imaginatia fiecaruia este limita, iar imaginatia ta Amy nu are limite! Frumusetea acestei invitatii vine si din faptul ca mirii isi pot alege orice materiale, texturi, culori care astfel vor aduce o nota personala invitatiei dorite! Felicitari si multa inspiratie si in continuare!

  4. completarea vine din faptul ca eu nu as mai darui nicicum invitatii-sablon vandute de tipografii, ci as alege invitatii in care s-a pus suflet, inspiratie si stradanie, asa cum se intampla sa depui intr-o casnicie pentru a fi reusita! Cred ca e un inceput bun sa-ti incepi astfel pregatirile pentru viata in doi!

Lasă un răspuns

